Ga naar inhoud

-help-progs openen niet!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem. Veel programmas die ik download openen niet, en het heeft niets te maken met watvoor bestanden het zijn (kazaa games, maar ook 3Dmark bv.) Ik zie dan een pictogram, klik daar op en er gebeurd nix (ik zie wel zo'n zanlopertje, maar dat gaat na bija minder dan 1 sec. weg) Wat is het probleem?!!!!! Help, ik weet nmlk niet superveel van software, jullie miscchien (vast en zeker) meer... Thx alvast...
Link naar reactie
Al gedaan, met Panda Platinium. Verder heb ik ook schijfcontrole en opruiming gedaan, en defragmenteren werkt helaas ook niet meer goed (niet door hetzelfde probleem; na een tijdje zegt hij iets van dat er een fout is opgetreden en dat ik schijcontrole moet runnen om verder te gaan, en dat duur HEEEEL lang en dat kapt ie ermee, loopt niet vast ofzo, maar schijfcontrole kapt ermee...) H-E-L-P...dit is kut...
Link naar reactie
D'r zijn virussen die het aanroepen van (normaal) uitvoerbare bestanden verprutsen. In je register in de map HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\exefile\shell\open\command worden door deze virussen wijzigingen gemaakt normaal ziet het er ongeveer zo uit [code:1:2a97de2be7] REGEDIT4 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System] "DisableRegistryTools"=dword:00000000 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\exefile\shell\open\command] @="\"%1\" %*" [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\batfile\shell\open\command] @="\"%1\" %*" [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\comfile\shell\open\command] @="\"%1\" %*" [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\piffile\shell\open\command] @="\"%1\" %*" [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\scrfile\shell\open\command] @="\"%1\" %*" [/code:1:2a97de2be7] Laatste tijd kom ik veel pc's tegen met het Swen.A@mm virus. Dit is oa een veroorzaker van dit soort problemen. Dus kijk eens in je register !
Link naar reactie
FF wat anders : werken alleen de programma's die je gedownload hebt niet. Of alle / willkeurige bestanden op je pc ? Als het alleen de gedownloade bestanden zijn dan kan dat goed kloppen. Tegenwoordig worden er "kapotte" bestanden verspreid door de anti piracy organisaties. kijk maar eens hier : http://www.tweakers.net/nieuws/28491/ PS Hier gaat het hier over mp3 tjes maar ik zou niet weten waarom ze dat ook niet met applicaties / films zo doen. Dus als het alleen het gedownloade spul betreft zou het dat best eens kunnen zijn. En het je waarschijnlijk geen virus
Link naar reactie
ISOBuster opent ISO bestanden (die een exe extensie hebben, net zoals dat DivX films een AVI extesnie hebben). Nu hoef je niet eerst de ISO met bijv. Nero te branden om het te kunnen openen, maar dit kan met ISOBuster. Zelf werk ik met WinISO, opent echt alle ISO's. Maar ik de gratis versie opent het maar bestanden tot 4 MB :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...