Ga naar inhoud

is mijn pc compatible met windows 2000


anoniem

Aanbevolen berichten

De babykleurtjes zijn via eigenschappen > beeldscherm > thema > windows klassiek te verhelpen. de bugs en stabiliteit heb ik geen probelemen mee, maar dat is natuurlijk strikt persoonlijk. Let er wel op dat 2000 minder was qua support op games maar ik weet niet hoe dat nu is. Ik verwacht dus geen grote problemen met jouw systeem maar correct me if i'm wrong
Link naar reactie
[quote:2e4e84cc6f="koene"]en 2000 is wat ingewikkelder.[/quote:2e4e84cc6f]Erm?... Ik vind een computer 'probleem' wel leuk om op te lossen, maar als het lekker makkelijk te vinden is, ben ik daar ook blij mee! Zeer blij! [quote:2e4e84cc6f="koene"]in xp zitten heel veel bugs en fouten[/quote:2e4e84cc6f]Zelf nog nooit 1 tegen gekomen... terwijl ik het systeem toch echt alle hoeken van mijn hardeschijf laat zien. Jochem
Link naar reactie
[quote:ece89bc203="koene"]nah...xp is gewoon puur op beginners gericht. Koen[/quote:ece89bc203] Je hoeft niet meteen mensen te gaan beledigen hoor... XP is helemaal niet puur op beginners gericht, niet meer dan windows 95 of 98! XP Pro al helemaal niet, die is eerder voor de ex-2000-groep. Ik houd nog voorlopig even vast aan 2000, ik heb het nu lekker stabiel, heb in 9 maanden welgeteld 3 vastlopers gehad (in de 1e maand) en 1 BSOD (ik moet niet alle opties uitproberen :roll:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...