Ga naar inhoud

ccApp foutmelding


anoniem

Aanbevolen berichten

[size=18:18a5c0c3bf][b:18a5c0c3bf][color=darkblue:18a5c0c3bf]ccApp.exe foutmelding.[/color:18a5c0c3bf][/b:18a5c0c3bf][/size:18a5c0c3bf] Ik krijg wanneer ik Windows afsluit een fout melding. Ik heb Windows XP Home Edition op mijn pc staan. Ik krijg de volgende foutmelding: [b:18a5c0c3bf]ccApp[/b:18a5c0c3bf] reageert niet meer. programma afsluiten. En als ik dat niet doe wordt het programma door windows zelf afgesloten. En gaat mijn PC op de normale manier uit. Wanneer ik de pc weer aan doe krijg ik verder geen foutmeldingen. Het probleem doet zich ook voor wanneer ik windows herstart. Alleen bij Stand-By en de slaapstand krijg ik de fout melding niet. Ik denk zelf dat het met Norton Anti Virus 2003 te maken heeft. Kent iem. dit probleem en heb je suggesties om dit probleem op te lossen. reageer dan a.u.b. Met vriendelijke groet, [i:18a5c0c3bf]Joost Nijhuis.[/i:18a5c0c3bf]
Link naar reactie
Is inderdaad Norton AV. Als je alle updates hebt geïnstalleerd, zal het niet eenvoudig op te lossen zijn. Ik heb hetzelfde gehad en heb het uiteindelijk opgelost door met een batchfile, die de Norton AV service plat legde, de PC af te sluiten in plaats van met start, shutdown. Dit was overigens zo'n beetje de druppel wat Norton betreft, na zo een tijdje te hebben aangemodderd ben ik via Sophos uitgekomen bij Nod32 en die werkt meer dan perfect.
Link naar reactie
Ligt inderdaad aan Norton. Ik gebruik NIS 2003 op een ME machine en heb na een aantal maanden goed functioneren plotseling last gekregen van deze melding. Op www.symantec.nl staat in de vragenrubriek een waslijst aan vragen die dwingen om een oplossing voor dit probleem. Je kunt er een kijkje nemen, maar mijn ervaring is dat de antwoorden van Symantec vrij standaard zijn. Ik heb er weinig aan gehad. En tot mijn grote verbazing heb ik al weer maanden geen last ..... Robert
Link naar reactie
[size=18:005158decc][b:005158decc][color=darkblue:005158decc]ccApp foutmelding[/color:005158decc][/b:005158decc][/size:005158decc] Ik heb nu net de update van Norton Anti Virus gelopen en nu is het probleem weg ik heb al een aantal keren de pc afgesloten en weer opgestart en ben het probleem niet meer tegen gekomen. Ik hoop dat het probleem opgelost is door de update maar de tijd zal het leren. Wanneer het probleem zich weer voor doet zal ik die andere virus scanner wel gaan proberen. In ieder geval bedank ik jullie voor je snelle reaktie!!! Met vriendelijke groet, [u:005158decc]Joost Nijhuis.[/u:005158decc]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...