Ga naar inhoud

Grote pictogrammen en tabblad Compatibiliteit


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik probeer al enige tijd antwoord te krijgen op de volgende vragen t.a.v. Windows XP Pro: = in de Verkenner zijn alle pictogrammen altijd klein, maar in sommige programma's (zoals Paint en Windows Media Player) krijg ik grote pictogrammen als ik menukeuze Bestand openen doe. Zelfs als ik bij Bestand openen naar detailweergave ga met kleine pictogrammen, worden de pictogrammen weer groot als ik naar een andere schijf navigeer. Hoe kan ik altijd kleine pictogrammen instellen? = op één van mijn pc's heb ik in de Verkenner geen tabblad Compatibiliteit, als ik rechtsklik op een .exe of een snelkoppeling. Wel kan ik via het startmenu de Compatibiliteitswizard gewoon starten. Hoe kan ik het tabblad Compatibiliteit weer activeren? Bedankt!
Link naar reactie
Om te zorgen dat alle pictogrammen even groot zijn in alle mappen, dan ga je naar bijv. je C: schijf, dan pas je hier de weergave aan door het gewenste pictogram-grootte te kiezen, dan kan je naar het menu "Extra" dan kies je hier "Mapoties", dan het tabblad "Weergave" en dan druk je op de keuze knop "Op alle mappen toepassen". Succes... Voor je volgende vraag kan het zijn dat het .exe bestand een windows xp bestand is. Hiervoor zijn standaard alle opties uitgeschakeld.
Link naar reactie
[quote:443d20ba38="maximum55"]Om te zorgen dat alle pictogrammen even groot zijn in alle mappen, dan ga je naar bijv. je C: schijf, dan pas je hier de weergave aan door het gewenste pictogram-grootte te kiezen, dan kan je naar het menu "Extra" dan kies je hier "Mapoties", dan het tabblad "Weergave" en dan druk je op de keuze knop "Op alle mappen toepassen". Succes... Voor je volgende vraag kan het zijn dat het .exe bestand een windows xp bestand is. Hiervoor zijn standaard alle opties uitgeschakeld.[/quote:443d20ba38] Wat zet ik hier nou boven neer? Dubbel hetzelfde antwoord geven is onzin......toch?
Link naar reactie
Bedankt voor jullie antwoorden. De voorgestelde werkwijze werkt echter alleen voor bladeren via Verkenner. Ik bedoel juist de Bestand openen dialoog binnen diverse programma's als Paint en Windows Media Speler (maar ook bijv. DreamWeaver en Windows Movie Maker). Vreemd genoeg zie ik wel kleine pictogrammen bij Bestand openen in MS Word en MS Excel. Iedere suggestie is welkom. Ook over hoe ik mijn Compatibiliteit tabblad weer terugkrijg. Nogmaals bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...