thijs-28 Geplaatst: 25 december 2019 Delen Geplaatst: 25 december 2019 goedemiddag, als ik het twindos niveau controleer via het menu geeft de wasmachine aan dat ultraphase 1 en 2 nog helemaal vol zijn. maar als ik het onderin kijk waar de twindos despenders zitten dan zie ik toch echt dat er 1 bijna leeg is. iemand enig idee hoe het kan dat het niveau niet juist word weer gegeven in het menu? het gaat om de miele w1 twindos wasmachine. groet thijs Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 26 december 2019 Delen Geplaatst: 26 december 2019 Type nummer klopt niet. Volledige nummer uit de deurrand vermelden. Gebruik je het door Miele aanbevolen wasmiddel of een ander merk? Link naar reactie
thijs-28 Geplaatst: 28 december 2019 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2019 model nummer in de deur is: WCI670 ik gebruik de bij geleverde dispensers van miele. groet Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 2 januari 2020 Delen Geplaatst: 2 januari 2020 Wacht even op de reactie van de Miele techneut. Link naar reactie
Aanbevolen berichten