Ga naar inhoud

Windows XP prof. herstart spontaan!?!?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb de laatste tijd te maken met het volgende probleem: Windows XP professional start af en toe zomaar opnieuw op. Ik heb zelf het idee dat het te maken heeft met Norton Antivirus 2002 of Norton Personal Firewall 2002. Alhoewel ik met deze programma's in het verleden nog nooit problemen heb gehad. Ook heb ik er een aantal weken terug een nieuwe moederbord in laten zetten. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft? Ik ben benieuwd of er iemand is die dit probleem herkend. Reacties zeer van harte welkom!
Link naar reactie
Dat je pc opnieuw opstartte heeft te maken met een conflict ergens (maar dat wist je zelf ook al). Nu Windows niet meer spontaan zal rebooten moet je een bericht krijgen van de foutmelding. Op deze manier kun je misschien te weten komen waar de fout van komt. Kijk eventueel ook eens in je logbestanden bij systeembeheer.
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem sinds ik een thrustmaster wireless gamepad heb geinstalleerd. Daarvoor had ik nooit problemen. Dr.Watson zegt: "module loaded but symbols couldn't be found for...", en dan het programma waar ie op vastgelopen is (dit is zo bij alle programma's in het log). Een stukje verderop staat dan "couldn't find symbol file, defaulting to export file ....dll". Voor de duidelijkheid: het gebeurt af en toe bij allerlei programma's, niet alleen die waar ik de gamepad bij gebruik. De slachtoffers in de lijst zijn: Photoshop, Risk en Kazaa, waarvan Kazaa de meeste meldingen heeft (die gebruik ik ook het meest) maar over NFS en NHL is ie ook wel gestruikeld. Het gebeurd over het algemeen alleen bij het opstarten van programma's maar af en toe knalt ie er ook gewoon tijdens t internetten uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...