Ga naar inhoud

windows update


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb windows98SE en deed af en toe windows update om deze versie wat aan te passen. De procedure was altijd heel simpel als volgt: start>windows update waarna via de verbinding met microsoft mijn systeem werd bekeken en ik een waslijst kreeg voorgelegd wat zoal was te downloaden. Probeer ik dat nu weer dan krijg ik een nieuw welkomsscherm van MS en de melding:"U kunt alleen items via windows update installeren als u bent aangemeld als Administrator of lid bent van de groep Administrators" !!! Waarom is dat nu zo en hoe en waar moet ik me dan aanmelden?? Ik heb geen netwerk en werk al jaren met deze W98SE ; de enige wijziging mogelijk van belang is dat ik nog niet zo lang geleden van outlook express 5.5 naar 6.0 ben overgegaan. Heeft iemand een goed advies voor mij ? Bij voorbaat mijn dank
Link naar reactie
Beste gigobert, ik werk ook met Win.98/SE en ik heb ook IE 6,maar heb deze problemen niet. maar ik laat de updates automatisch verrichten (dus microsoft verwittig mij dat er updates beschikbaar zijn ) misschien dat eens proberen (laat ze automatisch gebeuren) Ik zou niet kunnen vertellen waarom microsoft u deze berichtgeving geeft??? Het wordt precies met de dag erger met IE 6 tis precies of IE 6 een eigen leven leidt?? greetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...