ThijsR Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Weet iemand hoe er toegang tot service menu van de Siemens WM16W672NL/09 kan worden verkregen? Ik wil graag de storingscode uitlezen, waarvoor wij telkens te laat bij de machine zijn. Bij voorbaat dank! Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Moet ik even proberen uit te zoeken. Een foutcode blijft overigens op het display staan. Zeker weten dat het een fout melding is? Wat is het probleem met de machine ? Link naar reactie
ThijsR Geplaatst: 15 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2019 Dag HarryO, Ja, ik ben er zeker van dat er een foutmelding is, dit type (geluid)signaal in het proces hebben wij al eerder meegemaakt (was toen E:81). Met behulp van youtube en zelf wat proberen ben ik volgens mij in het service menu gekomen. Ik kan kiezen uit programma P:01 t/m P:28, echter zie ik hier geen foutcodes staan, kan dat kloppen? De volgende combinatie heb ik gebruikt hiervoor: 1. Deur dicht 2. Wasmachine aan 3. Programma Hygiene selecteren 4. Temperatuur indrukken (3 sec) 5. Programma Superkort 15 selecteren 6. Temperatuur loslaten (3 sec) Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 15 november 2019 Delen Geplaatst: 15 november 2019 Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Zowel met de foutcode als de zelftest. Neem eens contact op met Siemens op via 088-4244020. Mogelijk kunnen ze je aan de telefoon al verder helpen. Link naar reactie
ThijsR Geplaatst: 16 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2019 Dank voor het meedenken! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.