Danielle-228 Geplaatst: 1 november 2019 Delen Geplaatst: 1 november 2019 Dag, Ik heb een vraagje. Wij hebben een Indesit IWC5145. Nooit problemen mee gehad. Sinds gisteren toen ik dacht dat mijn wasje klaar was zag ik dat echt alle lampjes aan het knipperen waren. Wasje zelf was nog super vochtig. Vandaag komt er wat water binnen en voor de rest hoor ik een klik, maar doet verder niks. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Alvast bedankt. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 1 november 2019 Delen Geplaatst: 1 november 2019 Kies eens voor centrifugeren: werkt dat wel? Link naar reactie
Danielle-228 Geplaatst: 1 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2019 Dag Harry, Nee helaas pakt hij dat niet. Hoor een klik en meer niet. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 1 november 2019 Delen Geplaatst: 1 november 2019 Grote kans op versleten koolborstels. Controleer de lengte hiervan en indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://m.youtube.com/watch?v=7dZ4iuqBUusurl Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.