anoniem Geplaatst: 2 november 2002 Geplaatst: 2 november 2002 Na de installatie van Easy CD Creator 5 Platinum kan ik de PC niet meer uitzetten via Start-Afsluiten. De PC doet dan een reboot. De-installeer ik deze software en installeer ik Easy CD Creator 5 Basic dan is er niets aan de hand. Mbv InstallWatchPro heb ik al geprobeert te kijken welke instellingen er aangepast worden tijdens de installatie van ECDC5 Plat., maar dat zijn er zoveel dat het bijna niet te doen is. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen. PC-conf: AMD XP2000+ 512 MB Ram MSI K7T266 Pro 2 Win XP-Home SP1 Hans Quote
anoniem Geplaatst: 2 november 2002 Auteur Geplaatst: 2 november 2002 [quote:44fa75d29a="Romax"]Na de installatie van Easy CD Creator 5 Platinum kan ik de PC niet meer uitzetten via Start-Afsluiten. De PC doet dan een reboot. De-installeer ik deze software en installeer ik Easy CD Creator 5 Basic dan is er niets aan de hand. Mbv InstallWatchPro heb ik al geprobeert te kijken welke instellingen er aangepast worden tijdens de installatie van ECDC5 Plat., maar dat zijn er zoveel dat het bijna niet te doen is. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen. PC-conf: AMD XP2000+ 512 MB Ram MSI K7T266 Pro 2 Win XP-Home SP1 Hans [/quote:44fa75d29a] [i:44fa75d29a]Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, maar de tijd is nu gekomen om te gaan....[/i:44fa75d29a] Quote
anoniem Geplaatst: 2 november 2002 Auteur Geplaatst: 2 november 2002 Download eens de updates van Easy CD creator. Quote
anoniem Geplaatst: 4 november 2002 Auteur Geplaatst: 4 november 2002 Misschien kun je me vertellen waar ik een update voor ECDC Plat. kan vinden. De enige update die ik kan vinden is voor ECDC Basic en die werkt niet voor ECDC 5 Plat. Met vr.gr. Hans Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen