anoniem Geplaatst: 2 november 2002 Geplaatst: 2 november 2002 Dag, Ik heb twee computers (1 met XP en de ander met W98) in een netwerkje staan. nu wil ik van de ene PC (de XP) het bureaublad van de ander bekijken en beheren. In XP zit een mogelijkheid en die lijkt ook te werken. het probleem is dat op W98 ingesteld moet worden dat deze overname accepteerd. hoe doe ik dat nu? gr, Jan-Peter (niet balkenende, die is nu te druk) Quote
anoniem Geplaatst: 3 november 2002 Auteur Geplaatst: 3 november 2002 Vergeet de ingebouwde functies van Windows XP, gebruik het programma NetOp (7). Hierbij moet je op de pc die je wilt bekijken het programma installeren als Host en de op wie je het wilt zien (en besturen) als Guest. Dan moet je via het netwerk contact maken. Quote
anoniem Geplaatst: 3 november 2002 Auteur Geplaatst: 3 november 2002 Dank je. Ik zal de trial versie eens downloaden en bekijken. Klink in iedergeval goed. gr, Jan-Peter Quote
anoniem Geplaatst: 3 november 2002 Auteur Geplaatst: 3 november 2002 Hetzelfde kan ook met VNC, dit programma is volledig gratis. Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen