Marie-3 Geplaatst: 24 september 2019 Delen Geplaatst: 24 september 2019 Hallo, Ik wil het verwarmingselement van mijn wasdroger (indesit IWC6125 UK) vervangen, maar ik ben zo dom geweest om geen foto te maken voordat ik de bedrading eruit heb getrokken. Ik heb nu een nieuw verwarmingselement besteld, maar ik weet niet welk draadje waar aangesloten moet worden. Er zit een rode, blauwe en een geel met groene. Iemand een idee? Stel dat ik ze verkeerd aansluit, loop ik dan het risico mijn nieuwe verwarmingselement kapot te maken? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen! Alvast heel erg bedankt! Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 25 september 2019 Delen Geplaatst: 25 september 2019 Wasmachine dus ... https://www.europart.nl/aristonblueair-c00094715-verwarmingselement-c00094715-w123nl-ab95eu-al109eu-wasmachine-00258120 Op de buitenste pennen komen de rode en de blauwe. Maakt niet uit hoe. Op de middelste komt de groen/gele draad. Dat is de aarde draad en komt dus op het metaal van het element te zitten. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.