Ga naar inhoud

usb drivers

anoniem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hoi. Ik heb windows 98 SE. Daar wil ik mijn webcam USB ( Logitech ) op installeren. op een gegeven moment vraagt hij om de windows 98 cd rom. Halverwege krijg ik dat iritante blauwe scherm,,,druk op enter om verder te gaan, ik kan me groen en geel drukken, maar kom niet verder. Heeft iemand een idee cq oplossing! Alweer bedankt Aad.
Geplaatst:
Windows 98 loopt altijd lekker, ik weet het. Maar het enigste waar ik zelf ook van baal is dat eeuwige gevraag naar die Cd-rom. Die USB drivers dus? Heb je een recovery cd-rom? Daar moeten de drivers voor zulke kaarten wel op staan. probeer anders even te zoeken op de MS site. Daar staan vast wel wat drivertjes.
Geplaatst:
Ik heb dus de logitech drivers gedownload bij de fabrikant zelf. Alles staat erop. als ik nu naar apparaatbeheer ga,,USB controller, en dan naar logitech usb,,Eigenschappen. Dan staat bij Hardwareversie Niet beschikbaar. Zou het kunnen zijn dat hij in mijn bios niet staat ingeschakeld? Zo nee waar zet ik hem dan aan? Gr Aad.
Geplaatst:
[quote:f2651779d8="ProblemPc"]Windows 98 loopt altijd lekker, ik weet het. Maar het enigste waar ik zelf ook van baal is dat eeuwige gevraag naar die Cd-rom. Die USB drivers dus? Heb je een recovery cd-rom? Daar moeten de drivers voor zulke kaarten wel op staan. probeer anders even te zoeken op de MS site. Daar staan vast wel wat drivertjes.[/quote:f2651779d8] Als je de CABs directory van de cd naar je HD kopieert en dan je register aanpast, vraagt hij er niet meer om. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\sourcepath

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...