kees-65 Geplaatst: 15 september 2019 Delen Geplaatst: 15 september 2019 Bosch WAK 282S1 NL 11 kan niet op hoge toeren komen, water is er wel uitgepompt centrifuge start wel op maar gaat ook met lege trommel niet naar hoge toeren. stop en begint telkens opnieuw tot 12 min om zijn. zou dit met de niveauschakelaar te maken hebben ?! slangetje is niet verstopt. Mv.gr. Kees Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 16 september 2019 Delen Geplaatst: 16 september 2019 "slangetje is niet verstopt": ik neem aan dat je hiermee bedoeld dat je het slangetje van de nivo regelaar al hebt doorgeblazen. Heb je de langte van de koolborstels al gecontroleerd? Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Link naar reactie
Evert-1 Geplaatst: 18 september 2019 Delen Geplaatst: 18 september 2019 Hallo Kees, is bij jou het probleem al opgelost? IK hebexact hetzelfde probleem met een miele. helemaal schoongemaakt en ook koolborstels vervangen maar geen verschil helaas, dus ik hoop dat jij ondertussen weet wat het was. Hoor het graag. Mvg, Evert Link naar reactie
Evert-1 Geplaatst: 24 september 2019 Delen Geplaatst: 24 september 2019 Het probleem bleek veroorzaakt door een defecte besturingsmodule. Deze wordt vervangen en dan doet hij het weer. Kosten ongeveer €100,- voor een revisie van deze module. Dat is de machine nog zeker waard. Bedankt voor de reacties Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.