Mike-5 Geplaatst: 1 september 2019 Delen Geplaatst: 1 september 2019 Hallo, Onze Indesit wasmachine werkt plots niet meer. Gistermiddag is er wel een zekering gesprongen maar was de machine blijkbaar al wel klaar (althans al het water was er uit en kon gewoon open na vervangen van de zekering). Vanmiddag wilden we de machine weer gebruiken maar bleek toen ineens niet meer te vergrendelen. Ik heb de stekker al twee minuten los gehad maar bij het terug stoppen van de stekker springt de machine vanzelf weer aan (ook al had ik hem via de knop uitgezet). Ook heb ik de afvoer gecontroleerd; deze bleek in orde. Het deurslot hoor je duidelijk klikken maar bij het aanzetten hoor je hem dus niet vergrendelen en gaat het rode lampje ook niet branden en wordt het programma dus niet geactiveerd. Wie weet er een oplossing? Link naar reactie
Mike-5 Geplaatst: 1 september 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2019 PS: alle lampjes (Eco time, start/pauze en programma) werken normaal. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 Ik verdenk de deur vergrendeling. Controleer deze op verkleuring/smeltplekken en gammele stekker verbinding. Verwijder hiervoor het bovenblad, je kunt dan tussen front en kuip door werken. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.