Ga naar inhoud

Tweak XP Pro 2.01


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb Tweak XP Pro 2.01 gedownload, (hier zit een Id en registratiecode bij) maar nu heb ik een probleempje!! Ik had heb er op gezet en het werkte in eerste instantie prima, maar nu ben ik zelf een beetje aan het klooien geweest!!! Ik ben nu de registratie knop kwijt, en kan dus de code niet meer invoeren.Hoe los ik dit op??Ik heb hem al een paar keer verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd maar niks werkt!!! ( ik had hem op cd gebrandt en op mijn laptop geinstalleerd, dit werkt perfect) hopend dat iemand mij ff een tip kunt geven, hoe te handelen. m.vr.gr. Intruder
Link naar reactie
Beetje vaag verhaal Ik heb tweak pro 2.0.2. Toen je het programma hebt gekocht heb je een mailtje gekregen met een in de bijlage een licence code. Dus gewoon tweak xp verwijderen opnieuw installeren en vervolgens gewoon je code gebruiken die met de mail is meeverzonden. Ben je je code kwijt dan kun je vragen of ze de code opnieuw willen sturen, maar zet dan wel in je mail wat je ordernummer is. En het kan zijn dat als je geen registratie knop meer zit je toch gewoon geregistreerd bent. Als je het programma opstart staat er onder registerd by ................
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...