Ga naar inhoud

AEG wasmachine

Clw

Aanbevolen berichten

Mijn AEG lavamat L50460FL trommel beweegt hevig na het verdelen van de wasgoed tijdens het centrifugeren. Soms zo erg dat als hij wil gaan centrifugeren, ik de wasmachine even pauzeer zodat hij het weer opnieuw kan verdelen. Ik ben bang dat dit een keer grandioos fout gaat, want als hij wil gaan centrifugeren dan klapt de trommel soms gewoon tegen de behuizing aan. Dit heb ik al vanaf het begin. AEG en media markt hebben mij toen destijds gezegd dat dit normaal is. Toen heb ik aangegeven dit nog nooit met een wasmachine heb zien gebeuren, zelfs met mijn oude niet. Tot dat toevallig mijn moeder vandaag heeft gezien hoe deze wasmachine is, en er ook van schrok dat ze gewoon de stekker eruit heeft getrokken. Machine maakt absoluut geen lawaai met draaien. Ook wast de machine nog perfect schoon en heb ik ook geen speling in de trommel als ik hem met de hand op en neer druk. Wat kan hier de bedoeling van zijn? Want om elke keer verplicht thuis moet zitten omdat ik mijn wasmachine in de gaten moet houden is natuurlijk ook geen pretje. Graag hoor ik reacties. Eventueel wil ik een filmpje mailen naar de persoon die er om vraagt
Link naar reactie
Laten we voorop stellen dat dit niet zo hoort, wat AEG en MediaMarkt ook zeggen. Mag ik het lange PNC nummer uit de deurrand? Wanneer heb je de machine gekocht. Heb je er ook een monteur bij gehad of is het alleen telefonisch gegaan? Hangt de trommel wel recht in de machine en zitten er geen slagen of knikken in het rubber manchet? Verwijder het bovenblad. De kuip hangt aan 2 veren: ziten deze nog vast? Verwijder achter paneel. De kuip staat op 2 schokbrekers: zitten deze nog vast? Komt de machine bij het centrifugeren langzaam op gang of gaat hij in één keer naar de hoge snelheid? Is de machine bij jou bezorgd en geplaatst of heb je hem zelf mee genomen? En de belangrijkste (durf het bijna niet te vragen maar je bent niet de eerste en zult ook niet de laatste zijn): is al het transport materiaal verwijderd ? (2 of 3 bouten en een stuk piepschuim) Als het bovenblad of achter paneel er af is kun je dit simpel controleren: de kuip mag niet vast zitten aan de machine maar moet hangen aan die 2 veren en steunen op de 2 schikbrekers.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...