Ad-van-beek Geplaatst: 12 augustus 2019 Delen Geplaatst: 12 augustus 2019 Wasmachine stopt er soms mee, tegen dat ik thuis ben zijn de de code vergeten :) Al vanalles geprobeerd , elke combinatie die er voorgesteld wordt ....geen resultaat Wie o wie kan me de juiste procedure vertellen om een de foutcode van een aeg lavamat 75605 op te roepen. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 17 augustus 2019 Delen Geplaatst: 17 augustus 2019 Machine aanzetten op een willekeurig was programma. Als hij gestart is dan de toetsen Voorwas en Centrifuge toerental samen indrukken en ingedrukt houden. Graag ook het volledige type nummer incl PNC nummer vermelden, staat in de deurrand. Er zijn meerdere varianten van deze machine. Link naar reactie
Ad-van-beek Geplaatst: 17 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2019 he Harry bedankt , ik test het vanavond hier alvast de juiste info AEG Lavamat 75605 PNC 914 003 612 00 S-No 53540479 grt Link naar reactie
Ad-van-beek Geplaatst: 17 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2019 en nog ter info maar niet onbelangrijk. Koolborstels zijn zopas vervangen Link naar reactie
Ad-van-beek Geplaatst: 18 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2019 Ok, Dus code E52 , en borstels zijn net vervangen. Hetgeen ik daarover kan vinden is problemen met de tachospoel. Heb de aansluitingingen nog niet gecheckt , en ga hem ook een ohms uitleggen ( iemand de juiste waardes ? ) Als hij inderdaad slecht zou zijn , is dit gewoon te bestellen ? Ik neem aan dat er een universele tacho is die op die motortjes past ? Gr ad Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 18 augustus 2019 Delen Geplaatst: 18 augustus 2019 Tussen de 100 en 400 Ohm en moet een kleine spanning opwekken als je de motor met de hand draait. Zit de motor stekker goed vast? Link naar reactie
Ad-van-beek Geplaatst: 22 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2019 Spoel meet nog door, Maar wasmachine heeft het dus ook niet altijd. Inmiddels werkt hij al een week zonder problemen. Zou het iets te maken kunnen hebben als je hem overlaadt ? Is maar een ( goede ) opmerking van mijn vrouw . Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 22 augustus 2019 Delen Geplaatst: 22 augustus 2019 Als je hem te zwaar belast kun je dit krijgen, maar dan is het bijna altijd een koolborstels of stekker probleem. Wat nog kan is dat één van de motor relais op de elektronica module gammel is of een slechte soldeer verbinding heeft. Hoofd module (dus niet het bedienings paneel) uitbouwen en de print uit de behuizing halen. Beide kanten van de print plaat controleren. Gaat om de (3) relais onder de aluminium koelplaat. Link naar reactie
Parekris00 Geplaatst: 22 februari 2021 Delen Geplaatst: 22 februari 2021 Hallo, Onze Aeg L75605 doet niets meer. Het wasmachine was gestart (trommel draaide nog niet rond), maar dochterlief heeft ondertussen op de verschillende knopkes geduwt. Nu doet het machine niets meer. Kan iemand ons helpen? Model: L75605 Type: 6949648 Alvast bedankt. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 23 februari 2021 Delen Geplaatst: 23 februari 2021 Zie je eigen topic [url]https://www.wasmachines.nl/forum/aeg-elecrolux-l75605-doet-niets-meer/[/url] Link naar reactie
Aanbevolen berichten