Coen-Broos Geplaatst: 4 juli 2019 Delen Geplaatst: 4 juli 2019 Beste, Van m’n WAA 28261NL/32 heb ik zojuist het deur vergrendel mechanisme vervangen. In de vergrendeling viel het bimetaal eruit, vandaar dat ik dacht dat de deurvergrendeling niet meer correct werkte. Echter na keuze wasprogramma hoor ik niet denkelijk die ik gewend was van de vergrendeling. Iemand tips? Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 4 juli 2019 Delen Geplaatst: 4 juli 2019 Ik neem aan dat je de https://www.bosch-home.nl/artikeloverzicht/00610147 bedoeld. Stekker er weer goed op zitten? Link naar reactie
Coen-Broos Geplaatst: 4 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2019 Inderdaad. Deur vergrendeling. Stekker kan er toch maar op 1 manier oo? Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 5 juli 2019 Delen Geplaatst: 5 juli 2019 Klopt, maar zit hij er wel volledig op en is de stekker zelf niet te heet geweest? Link naar reactie
Coen-Broos Geplaatst: 6 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2019 Ik zal dat zo nog eens controleren Link naar reactie
Coen-Broos Geplaatst: 7 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2019 Opgelost: Bleek dat de plastic deur haak, welke in de vergrendeling valt, niet afdoende in de deurvergrendeling viel. Deze kaak wordt bekrachtigd door een tweetal veren welke middels een ijzeren pin bevestigd zitten. Indien de pin niet meer goed op zijn plaats zit werkt de vergrendeling van de haak niet meer goed, zoals in mijn geval. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.