Ga naar inhoud

dualbooten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Volgens mij moet je eerst ME installeren, en daarna XP toewijzen naar een partitie. Wat je ook kan doen is met de rechtermuisbutton op het icoontje klikken van het programma dat niet werkt. Kies daarna eigenschappen en vervolgens Compatibiliteit. Kies voor ME en bevestig met OK. Het programma denkt nu dat je ME hebt. Probeers eens :P 8)
Link naar reactie
[quote:df792992cf="lykele"]En wat je wil, zolang XP niet op de c is geinstalleerd maar op een andere partitie, kun je gewoon me installeren, xp cd erin en installatie is ok en je hebt dual boot[/quote:df792992cf] Maar als dat niet zo is dan moet xp eraf. Me kan alleen op cd c partitie en binnen de eerste zoveel mb van de hd, maar je kunt ook aan het rotzooien gaan met Bootmagic of iets dergelijks, en ik meen dat t dan niet hoeft. Makkelijkste is wel gewoon alles er af, ME erop, XP er naast (die maakt bootmenu) en klaar. Ook geen extra software nodig.
Link naar reactie
[quote:08543307ad="windowsXP-PRO"]Hallo, Volgens mij moet je eerst ME installeren, en daarna XP toewijzen naar een partitie. Wat je ook kan doen is met de rechtermuisbutton op het icoontje klikken van het programma dat niet werkt. Kies daarna eigenschappen en vervolgens Compatibiliteit. Kies voor ME en bevestig met OK. Het programma denkt nu dat je ME hebt. Probeers eens :P 8)[/quote:08543307ad] Probeer op die manier GTA2 maar aan de praat te krijgen. Wie speelt dat nu dan nog? Ik :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...