Marian91 Geplaatst: 24 mei 2019 Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Mijn AEG Lavamat start niet meer. Hij is tijdens een wasprogramma halverwege gestopt en nu start hij niet meer. Het deurtje kan niet open, het rode lichtje knippert gewoon rood en verder kan ik niet. Wat is hier aan de hand? Kan iemand mij helpen? Link naar reactie
Marian91 Geplaatst: 24 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Oja en hij geeft geen foutmelding. Link naar reactie
Kurt-1 Geplaatst: 24 mei 2019 Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Misschien het filter verstopt ? Zolang er water in trommel staat gaat de deur niet open dacht ik. Probeer via het slangetje water laten weg te lopen, machine uitzetten en dan zou je deurtje moeten openen. Daarna check je best het filter op obstructies (munten, papier, haar,... ) Link naar reactie
Marian91 Geplaatst: 24 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Filter is schoon. De machine doet helemaal niks. Kan hem aanzetten lampjes gaan gewoon aan. Als ik een programma aan wil zetten reageert het niet. Wat kan er zijn? Link naar reactie
Marian91 Geplaatst: 24 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Ik heb het filter na gekeken is schoon. De machine reageert nergens op. Geeft geen foutcode. Link naar reactie
Marian91 Geplaatst: 24 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2019 Heb nog eens geprobeerd op spoelprogramma. Nu lijkt het dat hij wil afpompen probeert dit een keer of 5 en stopt er weer mee. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 25 mei 2019 Delen Geplaatst: 25 mei 2019 Mag ik het type nummer en PNC nummer uit de deurrand ? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.