Ga naar inhoud

ModemConflict


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb 2 besturingssystemen op mijn pc staan, Windows Me & Windows XP en bij Windows XP heb ik een probleem met mijn modem en in Windows ME werkt alles prima. Als ik in Windows XP dus gewoon wil inbellen dan geeft ie een fout aan namenlijk deze: Fout 692: Er is een hardwarefout opgetreden in de modem (of een ander verbindingsapperaat). En ik heb ook nog geprobeerd om bij modem eigenschappen >>> diagnostische gegevens >>> instellingen opvragen om het zo te proberen om met de modem te connecten maar dan krijg ik deze foutmelding: De modem reageert niet. Zorg ervoor dat de modem goed is aangesloten en is ingeschakeld. Als het om een interne modem gaat (en dat is zo) of als de modem is aangesloten ( is dus ook aangesloten), dient u te controleren of de interrupt voor de poort juist is ingesteld. Maar bij deze melding weet ik ook niet wat INTERRUPT betekent. De fout is dus alleen in Windows XP zoals ik hierboven al ergens heb gezegd. Type Modem: MR2800-W Data Fax Modem Aangesloten op: Poort COM3 intern. Weet iemand hier waar het probleem ergens ligt??? Want ik kom er niet uit. Alsvast bedankt voor de reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...