Ga naar inhoud

!! Mijn XP wil niet graag afsluiten !!


Aanbevolen berichten

Mijn windows XP doet hetzelfde. Ik kan dit voorkomen door onder energiebeheer APM uit te schakelen, zodat er bij het afsluiten de melding komt dat je de pc uit kan schakelen. Ideaal is het niet, maar het is (vind ik) beter dan dat íe opnieuw opstart. Hopelijk heb je hier iets aan. Groeten van Valk
Link naar reactie
He Valk, ja sorry zie nu jouw reactie pas. Maar ik kan bij Energiebeheer niks van APM vinden. In Help vind ik het volgende: [i:a6f6065dfe]Klik op de tab Geavanceerd energiebeheer, klik op Ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer (APM) inschakelen en klik vervolgens op Toepassen. De tab Geavanceerd energiebeheer is niet beschikbaar op computers die voldoen aan de ACPI-standaard. ACPI schakelt automatisch Geavanceerd energiebeheer in, waardoor de tab Geavanceerd energiebeheer wordt uitgeschakeld.[/i:a6f6065dfe] Dus waarschijnlijk voldoet onze computer aan die zogenaamde ACPI-standaard. nog bedankt, TwinnyT14
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...