Ga naar inhoud

Waar zitten de mailtjes van outlook


Aanbevolen berichten

[quote:d79a64a175] ik heb outlook 2000 met win xp pro [/quote:d79a64a175] Dus geen Outlook Express.. :wink: Ga in Outlook naar Extra (Tools i.h. Engels :D ), vervolgens Services. Dubbelklik Persoonlijke Mappen (Personal Folders) en kijk waar het .PST bestand staat. Dit bestand veilig wegzetten, na herinstallatie de Service Persoonlijke Mappen toevoegen en dit bestand aanwijzen. Als het goed is blijven Contactpersonen ook bewaard, deze zitten ook in de PST-file. Overigens niet te verwarren met het Persoonlijk Adresboek (PAB bestand); als je hier gebruik van maakt kun je deze op dezelfde wijze als de PST veiligstellen. Suc6
Link naar reactie
[quote:afc7635823="EnZynko23"][quote:afc7635823] ik heb outlook 2000 met win xp pro [/quote:afc7635823] Dus geen Outlook Express.. :wink: Ga in Outlook naar Extra (Tools i.h. Engels :D ), vervolgens Services. Dubbelklik Persoonlijke Mappen (Personal Folders) en kijk waar het .PST bestand staat. Dit bestand veilig wegzetten, na herinstallatie de Service Persoonlijke Mappen toevoegen en dit bestand aanwijzen. Als het goed is blijven Contactpersonen ook bewaard, deze zitten ook in de PST-file. Overigens niet te verwarren met het Persoonlijk Adresboek (PAB bestand); als je hier gebruik van maakt kun je deze op dezelfde wijze als de PST veiligstellen. Suc6[/quote:afc7635823] Ik zie bij extra toch echt geen services alleen services op het web maar daar kom ik ook niet verder dus ik weet het ook niet....
Link naar reactie
Outlook slaat de meeste informatie (emails, contacten, agenda enz) op in een file met de extensie PST. Als je een persoonlijk adresboek gebruikt staat dat in een file met de extensie PAB. Regels staan in een file met de extensie RWZ (meen ik). Als je dus zoekt naar deze files, kun je ze daarna backuppen. Als je in outlook (2000 en hoger) een account of profile (afhankelijk van de configuratie) aanmaakt, krijg je ergens de optie om aan te geven waar je de emails wilt opslaan. Vaak wordt dit over het hoofd gezien. Het is slim om dit te doen in een directory waar je regelmatig een backup van maakt (bv 'mijn documenten'). Hetzelfde geldt voor de PAB-file (als je die gebruikt). Outlook menus (2000 en hoger) kunnen verschillen; dit hangt af van de configuratie. Als je outlook de eerste keer start, kun je opgeven of je 'internet only' of 'corporate workgroup' mode wilt. Dit kun je achteraf ook nog veranderen. Dit veroorzaakt vaak de verwarring ten aanzien van de menus en mogelijkheden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...