Jos-18 Geplaatst: 17 maart 2019 Delen Geplaatst: 17 maart 2019 M, Ik heb wasmachine, Samsung WF7704N4W (7kg) verplaatst van badkamer naar washok (2m) sluit alles netjes aan........ “geen display” ???? Alles goed aangesloten en wasmachine krijgt stroom!!!! Wat kan het probleem zijn ???? Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 18 maart 2019 Delen Geplaatst: 18 maart 2019 Ik neem aan dat hij in de badkamer op een trek schakelaar zat. Hoe is hij dan nu aangesloten ? Link naar reactie
Jos-18 Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2019 Klopt, zat op trekschakelaar, heb met verleng kabel geprobeerd maar doet het ook niet op stopcontact van trekschakelaar. Link naar reactie
Jos-18 Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2019 Zojuist wasmachine op badkamer terug gezet aangesloten op trekschakelaar, nog steeds geen display. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 23 maart 2019 Delen Geplaatst: 23 maart 2019 Ik ga er van uit dat je hem weer goed hebt aangesloten en ook bij de eerste verplaatsing geen draden hebt verwisseld. Volg het netsnoer naar binnen. Je komt dan uit bij een netspannings filter. Komt daar nog wel 230 V uit? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.