c.mullenders Geplaatst: 3 maart 2019 Delen Geplaatst: 3 maart 2019 Mijn Siemens xl1252 blijft lang op de hoofdwas doorlopen, hij blijft dan op 1 minuut staan, na een lange tijd begint hij dan met spoelen. Het hele wasprogramma duurt dubbel zo lang. Wie kan mij helpen? Gr Walter. Link naar reactie
HarryO Geplaatst: 4 maart 2019 Delen Geplaatst: 4 maart 2019 Ik verwacht dat hij dan ook niet warm geworden is. Controleer het verwarmings element, moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn. Lastige is wel dat het element aan de voorzijde zit. Je kunt de machine achterover kantelen tegen bv een muur, je kunt er onderlangs dan net bij komen. Of anders het front verwijderen, zie https://www.youtube.com/watch?v=oUzPLx_WRMY Link naar reactie
c.mullenders Geplaatst: 6 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2019 Hallo Harry, Bedankt voor de snelle reactie, ik ga bij de volgende wasbeurt controleren of het water warm wordt. Wordt vervolgd. Link naar reactie
Peter-1 Geplaatst: 7 maart 2019 Delen Geplaatst: 7 maart 2019 Volgens mij ook de weerstand. indien je deze wilt testen moeten alle geleiders van de weerstand afgekoppeld worden. EERST de STEKKER UIT HET CONTACT Hé. Veel machines hebben tegenwoordig een kunststof bodem met een vlottercontact. Opletten dus. Snelste manier om je weerstand te testen is het achterpaneel te verwijderen, lekker veel schroefjes ;-) . Maak een foto van je aansluitingen op je weerstand. De stekkers hebben een vergrendeling op de fiche. Daarmee bedoel ik dat je aan de connector een pennetje in het midden hebt zitten die je beter met een fijne-bekkentang kunt indrukken voor je de fiche van de connector kunt halen. Daarna Meten. Vell succes. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.