Ga naar inhoud

pentium 4 1,6 GHz met XP 100% processor gebruik

Aanbevolen berichten

ik heb een pentium 4 1,6 GHz, met 512 MB SD RAM. Verder heb ik er win XP PRO op staan. Als ik in taakbeheer kijk bij prestaties kijk, staat er altijd processor gebruik = 100%. Ook als ik maar 1 account aan heb staan, zonder programma's gestart of lopende te hebben... Weet iemand hoe dit komt, en nog belangrijker, :smile:, hoe ik dit oplos?? tnx...
Link naar reactie
Herkend Windows XP jouw i845 chipset wel goed? Kijk eens op de intel website ofdat jouw systeem ook in aanmerking komt voor de INF update of IAA (inetl application accelerator). Bij mijn i850 chipset (P4 met RIMM) waren ze onder Windows 2000 beide nodig. Windows XP is tenslotte gebouwd op de kernel van Windows 2000. Dus ga er eens kijken. Grote kans dat daar het antwoord ligt.
Link naar reactie
Ik heb bij alles ff rondgekeken van wat jullie zeiden, bedankt iig. Inderdaad laad de find fast en office toolbar automatisch op. Ook heb ik die IAA gedownload, moet nog zien wat er uitkomt... Maar bij processen staat dat 90 % van de processen wordt gebruikt door een bestand met de naam ~cab001.exe, en het staat in de system32 map. Ik heb nog geen virusscanner geinstalleerd, moet nog komen.
Link naar reactie
Probeer eens of je dat bestand kunt verwijderen of naar een andere locatie kunt kopiëren. Of zorgen dat-ie niet automatisch wordt opgestart? Gebruik desnoods veilige modus of boot vanaf de XP CD-ROM en kies voor repair. Ik gebruik ook XP, maar dat bestand stond niet op m'n harde schijf. Dus ik ga ervan uit dat het niet iets essentieels is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...