anoniem Geplaatst: 6 maart 2002 Delen Geplaatst: 6 maart 2002 Hallo, Na installatie van xp over windows 2000, krijg ik het niet voor elkaar om het aanmeldvenster bij opstarten te zien. Zo kan ik dus geen wachtwoordbeveiliging toepassen over de accounts. Mijn (operator) account wordt automatisch gestart! Iemand een oplossing? Bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2002 Hallo, Je moet bij users aangeven dat ze moeten aanmelden met een wachtwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2002 Stomme vraag misschien (ik ben nog niet echt bekend met XP), maar waar doe je dat precies? Mvg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2002 Ga naar Configuratiescherm en kies Gebruikersaccounts. Klik dan op De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen. Haal dan het vinkje weg bij Het welkomsvenster gebruiken. Om daarna ook nog te bereiken om met CTRL+ALT+DEL te aanmelden, moet je gaan naar Start > Uitvoeren. Daar type je "Control userpasswords2" (zonder aanhalingstekens). Ga dan naar het tabblad Geavanceerd en zet onderaan een vinkje bij Gebruikers moeten op CTRL+ALT+DEL drukken. Succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen