anoniem Geplaatst: 6 maart 2002 Delen Geplaatst: 6 maart 2002 UITLEG Ik heb een netwerk met drie pc's allemaal uitgerust met Windows 98 op een na, deze heeft 98SE. Allemaal gebruiken ze Uotlook Express. Nu heb ik het internet gedeeld en krijg ik dus email binnen op alle pc's. PROBLEEM Als ik mijn email check op pc1 dan is die email niet meer op pc2 te vinden. VRAAG Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik op pc1 email check, ik op pc2 diezelfde mails ook nog binnen kan halen? Greetz, D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2002 1. Een mailserver programma installeren die de email ophaalt van de mailerver van je provider en deze dan over mailboxen verspreid voor je interne netwerk. 2. Outlook express de email ook op de server laten staan. Ik geloof dat je een optie mee kunt geven dat hij deze da na x dagen pas verwijderd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2002 Waar kan ik die optie vinden. > Ik zie hem serieus niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2002 Extra > Accounts > account selecteren > Eigenschappen > Geavanceerd, dan onderaan "Een kopie van de berichten op de server laten staan" en daarbij het aantal dagen opgeven. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2002 Het werkt! Thanx. D. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen