Ga naar inhoud

Instellingen meenemen naar nieuwe gebruiker


Aanbevolen berichten

Stel je hebt een pc met daarop gebruiker edwin. Nu komt er iemand anders die jantje heet en die wil ook op jouw pc werken. jantje wil wel graag zijn eigen omgeving maar gebruikt verder dezelfde sw als edwin. Waarom wil W2k dan dat veel sw nogmaals wordt geinstalleerd???? Is hier een oplossing voor? Edwin.
Link naar reactie
Hallo, Dit zal je met nieuwe software niet meer veel gebeuren. De oude software bijvoorbeeld office 2000 (daar had ik problemen mee). Ik had hem bij mij geinstalleerd en als mijn pa dan Word opstarte zij hij dat hij opnieuw geinstalleerd moest worden. De meeste nieuwe software heeft de mogelijkheid om aantegeven of de software voor iedereen is of alleen voor de persoon die is ingelogd. _________________ Groetjes, Rogier Swarts Hoe meer ik leer hoe meer ik weet, hoe meer ik weet hoe meer ik vergeet, hoe meer ik vergeet hoe minder ik weet, dus waarom zou ik leren?? [ Dit Bericht is bewerkt door: Madcrow op 2002-03-07 12:00 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...