anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Vroeger had ik Part Magic 6 om mijn partities in te delen,ik draai momenteel 98Se en W2000.Ik zou graag nog een derde primaire partitie aan maken om XP op te installeren en heb dan via een vriend PM versie 7 aangeschaft daar deze XP ondersteunt. Er zat echter geen nieuwere versie van bootmagic bij.Kan ik mijn oudere versie van BM (versie 6) blijven gebruiken zonder problemen te krijgen met mijn partitie voor XP ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Ja, in elk geval zolang je gebruik maakt van FAT32 en volgens mij is ook NTFS geen probleem. Maar waarom zou je BootMagic gebruiken? Als je die extra partitie niet primair maakt, maar extended (logisch station) dan kun je gewoon met de Bootmanager van WinXP uit de voeten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2002 Ik gebruik inderdaad FAT32, de bedoeling is echter dat de verschillende OS een aparte C-schijf zijn en ze elkaar niet zien en ze dus volledig gescheiden zijn van elkaar,dit vind ik het mooist. Ik heb dus wel via andere info gehoord dat ik deze bootmanager kan gebruiken maar nu krijg ik de XP niet geinstalleerd ! Wanneer ik de CD wil installeren via eerst een opstartdiskette te gebruiken (CD bootable is hij blijkbaar niet!) begint hij aan de setup en blijft hij op een bepaald blauw scherm staan waarop vermeld "bezig met bestanden naar vaste schijf te kopieren". Mijn ledje van mijn harde schijf blijft gewoon constant branden en verder gebeurt er niets.Ik heb de pc zo al uren laten staan maar er verandert niets meer. Zou dit aan de CD-Rom kunnen liggen want het is eigenlijk een kopie (ik weet het,het is illegaal,maar ik zal wel niet de enige zijn zeker)of heeft nog iemand anders mij een tip? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2002 Dan heb je echt een slechte copy,want de XP CD is normaal bootable. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen