anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Delen Geplaatst: 3 maart 2002 beste Ik heb hier een 386 staan, maar hoe krijg ik die aan de praat? Welke software heb ik nodig en hoe installeer ik dat? (ik zou er graag windows op draaien, als dat kan ..) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 Je begint met een installatie van DOS (6.22 is de laatste). Vervolgens zet je er windows 3.1 of 3.11 op. Ik heb wel eens win95 op een 386 gezet, maar daar wordt je echt niet vrolijk van. Zeker niet als hij minder dan 16MB RAM heeft. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 Ik sluit me volledig bij de vorige spreker aan! Het enige struikelblok is het configureren van je config.sys (en autoexec.bat), maar als je hier niet al te veel kaas van hebt gegeten, kun je meestal aardig uit de voeten door "memmaker" uit DOS6.22 het werk te laten doen.... (Typ onder DOS gewoon "memmaker" in en volg de instructies op). Groet, Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen