Ga naar inhoud

Een 3e OS.

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb al een dualboot met W.98se + XP en ik wil voor mijn Miro DC30 capturekaart ook nog W.2000 installeren. Kan dit zomaar met mijn bootmanager van XP, kan die ook 3 OSen aan? Kan W.2000 ook op een logisch station geplaatst worden? P.S Als iemand de DC30 onder XP aan het werk heeft wil ik dat graag horen! [ Dit Bericht is bewerkt door: Carmen op 2002-03-03 11:31 ]
Link naar reactie
Ja, maar! Het is altijd verstandig om systemen in volgorde van versienr te installeren. Dat wil zeggen: Win98 > Win2000 > WinXP. De reden is dat de bootmanager van XP een modernere versie is dan die van Win2000. De beste oplossing is om achteraf te booten vanaf de XP CD, druk op F10 tijdens de eerste fase en log in op het Recovery Console. Geen dan het commando [b:d7808f0a75]fixboot[/b:d7808f0a75] om de zaak bij te werken.
Link naar reactie
[quote:1553444303] Op 04-03-2002 19:19, schreef Binary: Ja, maar! Het is altijd verstandig om systemen in volgorde van versienr te installeren. Dat wil zeggen: Win98 > Win2000 > WinXP. [/quote:1553444303] Dat is niet mogenlijk! 98 en XP staan er al op en 2000 komt er nu bij op een logisch station/partitie. Gaat dit trouwens net zo makkelijk als met XP als dualboot, dat je tijdens de setup kan kiezen welke partitie en dat je dan ook gelijk klaar bent. Of moet ik nu meer moeilijkheden verwachten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...