anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Kan ik in W2K Pro ook een partitie verbergen voor andere users. Ik ben de partitie zelf wel nodig en dus alleen voor mij zichtbaar te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2002 Ja, dat kan. Of het met een functie in windows zelf kan weet ik niet. Wel zijn er programma's voor. Bijvoorbeeld TweakUI of PGP. TweakUI (UI=users interface) verbergt alleen de partitie in mijn computer. Andere programma's kunnen die schijf wel zien, dus dit is niet helemaal "safe". PGP laat wel een paritie helemaal verdwijnen. Alleen met een paswoord komt 'ie weer tevoorschijn. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2002 Misschien met Partition Manager? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 Met Powerquest partition magic kan je inderdaad je HDD "hidden" maken. Nadeel is echter dat ook windows de schijf niet meer ziet en je er dus niets mee kunt doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen