anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Hoop dat het verhaal duidelijk zal zijn. Ik heb een pc (1)met daarop xp. Koop een andere pc(2) en hang daar ook de schijf uit pc 1 in om alles ove te zetten Maak met driveimage (5.0) een disk to disk kopie van de oude schijf naar de nieuwe schijf. Dat gaat goed. Na het opstarten krig ik vrij snel een melding dat er van alles mis is en dat Xp het systeem stop zet. Dit gebeurt overigens ook als ik de oude schijf als enige in de nieuwe pc zet. Er komt dus niet, zoals bij 98 hele verhalen over dat er nieuwe hardware gevonden is enzo. Iemand een idee?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Nog nooit gehoord dat XP maar kan worden gedraaid op één configuratie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 is dit een antwoord of gewoon ozin????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2002 Had je de nieuwe schijf wel eerst geformatteerd,en primair gemaakt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2002 Waarschijnlijk doet je image het niet omdat in je nieuwe pc een ander mobo zit en andere hardware als in de oude. Daar is je oude image dus niet van op de hoogte. Mijn advies is dan ook ...gewoon even een nieuwe installatie maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen