Ga naar inhoud

Tripel Boot ??

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik zit met een vraag. Ik heb op dit moment Windows 98 SE op C: staan als besturing en Windows 2000 (trial versie) op D:. Nu is het zo dat ik van plan ben om in de toekomst W98SE vaarwel te zeggen, en nu dus ter evaluatie W2K heb draaien. Ik vraag me af of het mogelijk is om op de D schijf, dus "naast" W2K ook nog Windows XP te installeren, zodat ik W2K en Windows XP kan vergelijken voordat ik definitief ga overschakelen (en daarbij dus W98 SE nog even op C: behouden). Heeft iemand van jullie ervaring met 3 versies Windows op een systeem en werkt dat goed, en hoe zit dat met het bootmenu ? Als ik nu, naast W98SE en W2K nog Windows XP zou installeren, wordt er dan (weer) een nieuw bootmenu gemaakt door Windows XP ?
Link naar reactie
Ik heb 4 x windows op 1 systeem en dat werkt perfect. Met win98 op C: kun je net zo vaak XP of win2000 installeren als dat je partitieruimte hebt. Het bootmenu wordt dan bijgewerkt. Let er wel op dat als je win98 verwijdert dat je eerste partitie in ieder geval een primaire blijft. Dat is voor de bootmanager. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...