anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Delen Geplaatst: 28 februari 2002 weet iemand dit?? bij f1 2001 loopt mijn pc onder winxp vast of start opnieuw op. (overigens ook bij andere spellen). Ik kan niet eens beginnen, de comp loopt vast of start opnieuw op zodra het spel zich geladen heeft. Verder (dus geen spellen spelen) doet alles het perfect Waaraan ligt dit Graag hulp Bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Ik denk dat je wat meer over je systeem moet vermelden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 oke kg7lite 256 mb ddr cdrw maxtor 40gb athlon xp 1700 thermaltake 7000rpm cooler winxp asus 8200 64mb ddr(nvidia)en soundblaster live Geen van de componenten hebben een irq conflict. Alles werkt perfect behalve spellen (heb de videokaart al gecontroleerd in een ander systeem geplaatst en daar werkt het prima) Ook detonator driver werkt niet;nieuwste bios geflasht en nieuwste 4in1 drivers van via gebruikt. Volgens mij heb ik alles al geprobeert maar nu weet ik het echt niet meer Graag hulp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Zit waarschijnlijk in je videodrivers,ga eens op de homesite van nvidia,of windowsupdate kijken voor de nieuwste drivers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Zet voordat je een spel opstart eerst eens alle overbodige, op de achtergrond draaiende programmaatjes uit, misschien helpt dat... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 bedankt voor jullie antwoorden maar dat had ik allemaal al geprobeerd dus feit blijft dat het niet werkt Zou het een warmteprobleem kunnen zijn??? heb verder ook alle hardware al getest Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Heb je al een bezoek gebracht aan de Windows Update site van Micro$oft ?? Heb je per ongeluk een oude DirectX geïnstalleerd? (zal wel niet want de Setup meldt dat je een nieuwere versie hebt, maar je weet nooit) Tell me! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2002 Heb je je geheugen al een keer gewisseld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 op allebei jullie vragen ja en ja het wordt steeds moeilijker hè :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 Misschien een stomme vraag;maar speel je soms met een copy? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 http://www.easportsf1.com/ Onder support staat wat je moet doen bij vastlopers en crashes. Set your Windows Desktop resolution to 800x600 using 16-bit colour depth before starting F1 2001. This can be changed by right clicking on the Windows Desktop and selecting "Properties", then going into the "Settings" tab. Programs that run in the background can cause problems when starting or running F1 2001. To close down these programs hold down the CTRL and ALT buttons together and press DELETE once, the CLOSE PROGRAM window appears. Highlight a program in the CLOSE PROGRAM window and click onto END TASK at the bottom of the window to close the currently highlighted program. Repeat this process for the other programs making sure that EXPLORER and SYSTRAY are the only programs left running Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 nee ik speel niet met een copy maar vreemd is wel dat ik geen registratienummer hoef in te vullen: het programma is wel gewoon in de winkel gekocht dus het regnr staat op de doos maar het spel loopt gewoon door bij instaleren trouwens dit is al de tweede cdrom want de eertse liep ook al door en toen dacht ik dat het misschien aan de cd lag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 ps bedankt voor je antwoord noztra maar moet ik dit dan bij alle spellen doen want bij alle spellen die ik speel loopt hij vast of start opnieuw op. dat lijkt me dan toch weer niet de bedoeling Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 Ga terug naar de winkel; laat je probleem zien en laat het oplossen.. dit lijkt wel erg op een hardwareprobleem... je hebt toch garantie? Koop je een vette pc, kan je niet gamen.... DAT kan toch niet de bedoeling zijn...? :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen