anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Ik heb in eens computer een 3,5" drive zitten. Nu wil ik iets opslaan op een diskette, maar vervolgens geeft hij een foutmelding dat de diskette beveiligd is. Dit is niet het geval. Hij kan wel alles lezen wat er op de diskette staat. Ik heb al een paar diskette's geprobeerd. Ik heb zels al andere 3,5" drives geinstalleerd. Maar nog blijft er een fout komen van de beveiliging. Dit probleem is wel op een schoolcomputer waar windows 3.11 op geinstalleerd is. Dit probleem heb ik niet in DOS in DOS kan ik gewoon schrijven naar een diskette. Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij probleem weet!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Aan de rechteronderkant van de diskette zit een schuifje. Daarmee kan je de diskette beveiligen tegen schrijven. Is het schuifje open, dan is hij beveiligd, is het schuifje dicht dan kan je erop schrijven. Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Als het bovenstaande niet werkt, kun je in de Bios contoleren of je de goede capaciteit hebt ingesteld, zoniet is je diskette station hoogstwaarschijnlijk defect. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Het werkt onder DOS wel, dus het zal wel niet aan het schuifje liggen he? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Dubbelklik My Computer; Druk met rechtermuis op 3,5 inch (A:) en kies Properties (Eigenschappen) Haal vinkje weg bij Read-Only en druk OK Moet werken! :razz: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 [quote:97ee5e4191] Op 01-03-2002 15:59, schreef EnZynko23: Dubbelklik My Computer; Druk met rechtermuis op 3,5 inch (A:) en kies Properties (Eigenschappen) Haal vinkje weg bij Read-Only en druk OK Moet werken! :razz: [/quote:97ee5e4191] Ook onder win3.11? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Ja ok maar uhm onder win 3.11 kan dat niet echt dusssssssssss Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 O ja da's waar ook.. ssorryyy :oops: volgende keer ff wat beter lezen.... Heb je BTW Windows 3.11 al eens opnieuw geïnstalleerd? Volgens mij zijn het slechts 20 diskettes ofzo.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen