anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Door waarschijnlijk een onterechte "delete" te hebben uitgevoerd krijg ik de volgende foutmelding: C:WindowsSystem32Mapisrvr.exe kan het benodigd bestand niet vinden "gapi32.dll". Ik ondervind geen verdere problemen: alles lijkt normaal, alle toepassingen lijken zonder problemen te lopen. Weet iemand wat dit inhoud ? Ik werk met Windows XP. Op een andere computer met Windows 98SE bevindt "gapi32.dll" zich in twee bestanden: 1. in C:WindowsSystem 2. in C: Program FilesCommon FilesSystemMapi104395 Kan ik eventueel een copy van deze bestanden in mijn XP-versie opnemen ? Betere oplossing ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Nou, je kunt het eens proberen... baat het niet dan schaadt het niet. Als het niet past, dan haal je het gewoon weer weg... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Wanneer verschijnt die foutmelding precies? Bij opstarten Outlook ofzo? Als dat zo is niet moeilijk gaan doen met kopiëren van een 98 pc, gewoon ff de Office installatie (al dan niet selectief) eroverheen draaien of het laatste SP. Daar zitten de bestanden die je noemt nl. in. Ik verwacht dat de MS Installer slim genoeg is om te weten welk OS je gebruikt, en dan wordt in ieder geval de juiste versie van de bestanden gekopieerd. Ik weet het zeker. Denk ik. :lol: In ieder geval succes ermee :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Gapi32.dll is geen standaard bestand van windowsXP. Kennelijk hoort het bij een van je geinstalleerde toepassingen. Deze toepassing kun je dan het beste herinstalleren. Als het ook op je andere partitie te vinden is kijk dan eens waar het bij hoort. Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Bedankt voor de medewerking. Probleem opgelost: stond i.v.m. Norton, bestand teruggeplaats en Norton System Doctor geeft geen foutmelding meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Leuk dat je Norton System Doctor pas in je laatste post noemt... :sad: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen