Ga naar inhoud

krijg win 2000 nie van me pc

anoniem

Aanbevolen berichten

hey iedereen wie kan me helpen ik heb een probleem ik heb windows Me geupdate naar windows 2000 daar heb ik veel spijt van heb nu heel veel vastlopers enz nu is het probleem dat ik me pc wil formatteren maar dat gaat niet meer windows 2000 blijft er gewoon opstaan dus het werkt niet meer zoals format c wie kan me hlepen >? alvast bedankt
Link naar reactie
Je moet de setup van de Win2000 CD opnieuw starten. Op een bepaald moment kom je in een scherm waarin je kunt aangeven [i:3d483dd308]waar[/i:3d483dd308] je wilt installeren. Maar daar kun je ook de bestaande partities verwijderen. Als je dat hebt gedaan, dan kun je vervolgens starten vanaf de WinME CD, optie 2 kiezen (DOS met CDROM ondersteuning) en dan vanaf de CD Fdisk starten. Hiermee nieuwe partities aanmaken enz..
Link naar reactie
[quote:03e2cff7c6] Op 28-02-2002 15:57, schreef m@dbull: ik heb 2 harde schijven en waarvan er 1 is opgedeeld in 2 dus in totaal 3 me c schijf is NTFS en de andere 2 zijn fat32 gers en hoe dat fdisk werkt ik weet het niet maar telkens lukte da nie [/quote:03e2cff7c6] Niet errug handig natuurlijk dat je niet weet hoe fdisk werkt. Ik kan je iig vertellen dat fdisk niks kan met NTFS; dat herkent ie niet eens. Probeer anders aan Partition magic te komen, dan kun je mooi met een grafisch menuutje je HD partitioneren. Is wat gebruikersvriendelijker dan fdisk...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...