Ga naar inhoud

Van W98 naar W2000 met update, kan dat?

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil een update kopen voor windows2000. Kan ik deze update op een lege hd installeren of moet dit over de bestaande windows98 heen. Met andere woorden; is een update een volledige versie, maar goedkoper omdat je al een keer een licentie hebt betaald of is een update goedkoper omdat het een uitgeklede versie is? bvd voor reactie.:smile:
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Tja, daar heb je het gedonder al. Ik heb een installatie cd van Packard Hell :evil: , dus geen originele cd van windows. :cry: Ik wil eigenlijk wel even zeker weten of een upgrade gaat werken voordat ik het koop. Groeten. [ Dit Bericht is bewerkt door: Fr@ns op 2002-03-01 01:29 ]
Link naar reactie
Zolang win98 nog op je HD staat kun je met een upgrade versie een schone installatie doen en wordt niet om de win98 cd gevraagd. De upgrade is in feite een volledige versie, alleen omdat hij minder kost wil Microsoft zeker weten dat je voor een andere versie al betaald hebt. Bovenstaande geldt alleen niet voor de 'speciale upgrade versie; de academic version'. Die kan alleen als upgrade. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie
[quote:c1e91f5a0b] Op 02-03-2002 2:29, schreef Fr@ns: Ik val in herhaling: Bedankt voor je reactie. Tja, daar heb je het gedonder al. Ik heb het inderdaad over een versie die ik via school kan kopen. Dus die kan ik niet op een (lege) partitie zetten? Groet. [/quote:c1e91f5a0b] Of een 'tweede' schone installatie van win98 of wat je hebt en dat die speciale Upgrade er over heen. Heb ik ook gedaan, en dat werkt goed. Dan ga je pas in winXP configureren en je drivers installeren, voor zover dat noodzakelijk is. Alleen de taalversie moet gelijk zijn. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie
[/quote] Of een 'tweede' schone installatie van win98 of wat je hebt en dat die speciale Upgrade er over heen. Heb ik ook gedaan, en dat werkt goed. Dan ga je pas in winXP configureren en je drivers installeren, voor zover dat noodzakelijk is. Alleen de taalversie moet gelijk zijn. Groetjes, Noztra. [/quote] Ja, maar ik heb dus zo'n leuke "master-cd" van Packard Bell. Dus een tweede installatie op een partitie lukt niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...