anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Hoi, Sinds ik Windows XP heb sluit de computer niet meer automatisch af. Ik had hiervoor ME, en daarbij als ik op afsluiten klikte sluit hij perfect af. Maar nu gaat hij naar het afsluiten en dan hoor ik 'tik' , het soort tikken dat hij de computer uitzet, maar toch zet hij hem niet uit. Ik heb het idee dat ik ergens in mn Bios iets moet veranderen, maar wat weet ik niet precies, ik heb er al gekeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Je kunt eens proberen je Bios te resetten. en anders de Power Off instellingen op Soft Off zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Probeer onderstaande eens ik had dit probleem eerst ook Ga naar configuratiescherm>>Energiebeheer>> Kies dan het tabblad APM Nu staat er in het midden van het venster "Ondersteuning voor Gavanceerd energiebeheer (APM) inschakelen" Vink dit aan Klik op ok en het zou moeten werken Greetz Jurian Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen