anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Als ik met de rechtermuisknop ergens in de verkenner klik, of als ik bijvoorbeeld Bestand -> Nieuw doe, duurt het ontzettend lang (bijna een minuut denk ik) voordat ik iets kan doen. In de tussentijd zie ik een zandlopertje. Iemand enig idee waardoor dit kan komen en wat er tegen te doen is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Oh ja, BTW: ik draai Windows ME. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Geen reactie? Dan gaan we maar weer terug naar off-topic... :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Ho, wacht!! Ik heb dat ook eens gehad, nadat ik erg veel applicaties had geïnstalleerd. Dan gaat Windows al die mogelijkheden na en moet er icoontjes bij verzinnen. 'kweet niet of dat bij jou ook zo is? En als dat zo is kun je dat in de registry veranderen, maar waar weet ik ook niet zo snel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 CTRL ALT DEL tijdens zandloper? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 [quote:352962e494] Op 28-02-2002 23:08, schreef atmaram: CTRL ALT DEL tijdens zandloper? [/quote:352962e494] Ja, en dan? Dan gaat die een half uur later eindelijk eens de verkenner sluiten. Maar ik bedoel met lang dus ook ECHT lang, niet 10 seconden of zo... Hij doet het vooral als ik kies voor "nieuw", waar je dan allerlei documenten kunt kiezen of map of zo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Hi, als je gebruik maakt van herstelpunten ga er dan eens een paar terug en kijk of de fout er dan nog is. Zo kun je achter de mogelike oorzaak komen zonder te formatteren. Grtz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Met het proggie tweak-ui kan je de hele mikmak achter nieuw verwijderen,wat natuurlijk wel even scheelt qua snelheid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Ik bedoelde met het eerste antwoord dat je misschien kan zien wat er stoort. Is dit probleem er ook als je schermen opent via bijvoorbeeld 'mijn documenten' of 'deze computer'? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Kan een conflict met McAfee zijn, en in dat geval is het een bekend probleem: Ga naar Start/uitvoeren, en type Regedit. Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareNetwork AssociatesTvdShared ComponentsOn Access ScannerMcshieldConfiguration.. Dubbelklik op de waarde ScannerThreadTimeout, en verander de waardegegevens in 8 f 's (ffffffff) Succes, Ton. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Ik heb geen McAfee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen