Ga naar inhoud

Windows ME blijft 'hangen'

anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van Windows ME blijft het programma aan het eind van de opstartproc. hangen. Volgens het Taakscherm reageert het programma 'imgicon'niet.Weet iemand wat dit programma doet en hoe de fout verholpen kan worden. Een tweede probleem betreft het afsluiten. Na het afsluiten zie ik eerst het normale blauwe eindscherm en daarna zwart met de cursor knipperend rechts onder in beeld. Na een reset of harde reboot wordt er eerst een schijfcontrole gedaan. Mijn pc is een Athlon 1600+ op MSI K7T266 Pro2.BIOS is Amibios v.3.40
Link naar reactie
Heb je een Iomega Zip/Jaz drive? The Iomega Disk Icons shortcut runs Imgicon.exe which enables the special Iomega icons in Explorer and My Computer and causes Zip disks to be ejected when Win9x shuts down (provided you have at least Tools95 v5.0). Jaz disks do not eject automatically on shutdown as there's no reason for them to do so. But since it's not good to power Zip drives off/on with a disk inside, if you remove the Iomega Disk Icons shortcut from the StartUp folder, you should always remember to eject your Zip disk(s) before powering down the drive. Je kan imgicon ook uit Start/Programma's/Opstarten verwijderen. Maar dan moet je wel handmatig de disk uit de drive verwijderen voordat je de PC uitschakelt [ Dit Bericht is bewerkt door: Koos op 2002-02-27 19:23 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Koos op 2002-02-27 19:36 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...