anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Ik wou op mijn andere HD Win2000 Pro installeren. Na alle bootdiskettes begint de installatie vanaf cd-rom eindelijk, ik klik op ENTER om door te gaan met de installatie en toen kreeg ik de melding dat de EULA file (gebruiksrechtsovereenkomst) niet gevonden kon worden terwijl deze wel op de cd staat. E:/386/eula.txt. Is dit nog goed te krijgen?? Misschien moet die eula.txt ergens anders staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Ik weet niet hoelang je je cd-rom speler al hebt, maar het kan zijn dat deze versleten is. Deze verschijnselen kunnen al na ongeveer een jaar optreden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Misschien is de cd-rom vuil of zit er stof op. Schoonmaken en nog eens proberen of hij het dan wel doet. Als dat niet werkt wil het ook nog wel eens helpen om een kopie te maken en dan met de kopie installeren. Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen