Ga naar inhoud

afsluiten duurt lang

anoniem

Aanbevolen berichten

------------------------------------------- start REGEDIT ga naar HKEY-LOCALMACHINE/SYSTEM/CURRENTCONTROLSET/CONTROL rechts zie je dan staan "WAIT APP SERVICE TIME TO KILL" DEZE STAAT OP 20000 = 20 SEC VERANDER DEZE IN BV 500 = 0.5 SEC EN KIJK DAN MAAR EENS WAT ER GEBEURD BIJ HET AFSLUITEN --------------------------------------------Hoi, Ik heb deze tip ook gevolgd en inderdaad werkt het.Nu vraag ik me enkel af waarom microsoft de waarde standaard op 20000 heeft staan,zal toch ook niet voor niets zijn. Zelf heb ik 5000 ingevuld en na netjes de instellingen te hebben opgeslagen sluit hij nu in een paar tellen af inplaatst van anders zeker 45 sec. Het lijkt me dus een zeer goede tip,ik heb me namelijk al vanaf de allereerste installatie van Xp geergerd aan het lange afsluiten. Jos
Link naar reactie
[quote:39aedac8d6]Nu vraag ik me enkel af waarom microsoft de waarde standaard op 20000 heeft staan,zal toch ook niet voor niets zijn. [/quote:39aedac8d6] Hoi, Dat zal wel te maken hebben met het afsluiten van allerlei processen enzo. Maar 20 seconden is idd errug lang. Zeker met die snelle bakken van tegenwoordig :grin: Mijn win98se sluit in ieder geval lekker snel af, dus da's mooi :razz: Groetjes, Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...