anoniem Geplaatst: 24 februari 2002 Delen Geplaatst: 24 februari 2002 Als ik op de normale manier Windows ME afsluit, krijg ik een grijs scherm waarna er niets meer gebeurt. Ik moet dan de aan/uit knop een paar seconden indrukken om het af te sluiten. Ligt dit aan Windows ME? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2002 Is het een nieuwe installatie of heeft het eerder normaal gewerkt? Nog iets nieuws geinstalleerd recent? Draai je de meest recente BIOS-versie? Zeker als je net van 98 naar ME bent gegaan en dit probleem duikt dan ineens op, is het vaak een BIOS-probleem. Controleer dat dus maar even op de site van de moederbordproducent. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 Ik heb ME voor de tweede keer (na een crash) geinstalleerd (schoon, dus geen upgrade van win98). Ik heb daarbij dezelfde programmatuur geinstalleerd als de vorige installatie (die dit probleem niet kende, maar wel vaak bij het starten vastliep). Ik heb een AMD Athlon 1,4 ghz, moederbord: Aopen AK73 Pro. BIOS: Award Modular BIOS v 6.00PG. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen