anoniem Geplaatst: 23 februari 2002 Delen Geplaatst: 23 februari 2002 Heb twee keer Windos XP home (en de rest)opnieuw moeten installeren. Dat wil ik voorkomen. Hoe kan ik nu het beste een backup maken? Ik zie programma's als Norton Ghost die je daarvoor kunt gebruiken en Back Up Now! Heeft XP een eigen backup programma (naast Systeemherstel)? Kun je met Ghost een backup maken en vervolgens de gewijzigde bestanden backuppen? Op welke wijze backuppen jullie? jmi Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2002 Ik gebruik geen Ghost maar Drive image van Powerquest. Werkt vind ik net iets makkelijker. Het telkens updaten van de bestanden vind ik niet echt handig. Maak eens in de maand of zo een nieuwe image. Dit gaat toch vrij snel dus telkens de bestanden updaten vind ik niet nodig. Ik maak overigens alleen van windows-partitie een image. Alles wat ik installeer pleur ik op een andere partitie. De windows partitie blijft hierdoor binnen de perken en hierdoor gaat een image maken snel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen