Ga naar inhoud

W98SE updates en menu start

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb drie vragen: 1) Ik heb W98SE en MS Office 2000 geupdate en wil de updates die via Internet zijn gedownload ook op CD zetten. Kan dit? Indien ja waar vind ik de files? 2) Menus onder start expanden niet automatisch. Ik moet altijd dubble klikken om volgende deel te zien. Welke instelling moet ik aanpassen om dit op te lossen? 3) Mijn CD Rom drive onder verkenner wordt niet met een cd icon getoond maar met een webmab icon. Hoe kan ik dit wijzigen? Bedankt
Link naar reactie
1) Hangt ervan af hoe je geupdate hebt. Als je de files daadwerkelijk op de HD hebt opgeslagen is het geen probleem. Als je echter hebt gedownload en geinstalleerd vanaf internet dan staan de files niet op de HD en kun je ze dus ook niet op een CD zetten. 2) Register: HKEY_USERS.DEFAULTcontrol PanelDesktop Kijk rechts of je MenuShowDelay ziet staan. Deze moet een waarde hebben van 10 of minder. Als deze er niet staat moet je hem maken Rechtsklik op de map Desktop en kies nieuw-->tekenreekswaarde en vul in: MenuShowDelay en klik enter. Dubbelklikken erop en je kunt de waarde aanpassen. 3)Dat kan zijn als er een cd in zit met een autorun.inf bestand waarin staat dat een bepaald icon geladen moet worden. Als het altijd zo is dan is het een registerinstelling maar die weet ik niet uit m'n hoofd. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie
Deze updates worden automatisch geinstalleerd. Dus dat betekent dat je ze niet apart op cd kunt branden. Ik denk dat je deze updates wilt gebruiken wanneer je een nieuwe installatie wilt gaan uitvoeren. Een oplossing hiervoor is om een Ghost-image van je ge-update programma's te maken. Als je systeem later in de soep loopt, wat heel normaal is voor windhoos, kun je de Ghost-image terugzetten en dan heb je binnen no-time weer een goed draaiende configuratie. Ik mag aannemen dat windows op de C: schijf staat en dat Office 2000 onder c:programs draait. Je maakt dan een Ghost-image van de C: schijf op een lege partitie. Later kan je deze image op een cd branden. Ff snuffelen op het I-net en je hebt het gevonden. Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...