Ga naar inhoud

Fouten in logboeken w2000

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik werk met w2000 en zie steeds deze fouten in mijn "toepassingslogboek" staan: Fout 22-2-2002 15:21:33 WinMgmt Geen 37 n.v.t. HOME Deze fout wordt 7x herhaalt !! 4x met getal 37 en 3 keer 41 Als ik op eigenschappen van de fout klik, dan krijg ik de volgende meldingen: 1) WMI ADAP kan objectindex 2924 voor het DLL-prestatiebestand MSMQ niet maken, omdat geen waarde kan worden gevonden in subsleutel 009. Deze melding geldt ook voor objectindex 2988 en prestatiebestand MSDTC. En voor objectindex 3016 en prestatiebestand inetinfo. 2) WMI ADAP kan dll-prestatiebestand W#CTRS.DLL niet laden vanwege een onbekend probleem binnen het dll-prestatie bestand: 0x0 Deze melding geldt ook voor de bestanden: -WINSPOOL.DRV -PERFPROC.DLL -FTPCTRS.DLL Ik ben erg knap -al zeg ik het zelf, ahum- :smile: maar hier kan ik dus helemaal niets mee. Het systeem (stand alone) werkt overigens PERFECT. Nu mijn vragen: Wat betekenen deze fouten? Kunnen ze kwaad? Wat kan ik er aan doen? Wat heb ik al gedaan: Ik heb sfc.exe gestart, waarmee ik mijn systeem bestanden kan controleren. Na +/- 25% dan vraagt hij om de w2000 cd...die plaats ik dan. Dan gaat de cd-rom flink loeien en sfc gaat door met zijn werk. Als sfc klaar is, ga ik er vanuit dat evt. beschadigde bestanden zijn vervangen. Start ik dan opnieuw op...nente...zelfde fouten!? Bovenstaande bestanden behoren blijkbaar niet bij de systeembestanden of sfc.exe doet zijn werk niet goed? Alle drivers zijn (soms na lang zoeken) gevonden en "uptodate". Alle software is geschikt voor w2000. Iemand een idee? bvd, Foutje.
Link naar reactie
Lijkt me beste wel een moeilijke vraag. Als je binnen een uur een antwoord wilt hebben, tja, dan zit je hier meestal niet goed. Ik heb verschillende topics geopend waarop geen (of geen bruikbare) reactie is gekomen. Bijvoorbeeld Cdplayer.ini en Windows 2000. Kennelijk voor niemand een probleem behalve van mij. Kennelijk is er wat mis met het lezen van informatie. Ik zou de foutmeldingen heel erg serieus nemen. Het kan duiden op een software of hardware probleem dat betrekking heeft op het onderdeel dat op dat moment gebruikt wordt.
Link naar reactie
Hans bedankt voor de reactie. Ik heb jouw probleem over cdplayer.ini gelezen en kan je daar ook niet mee helpen. Inmiddels maar weer met mijn eigen probleem aan de gang gegaan. De files w3ctrs.dll en perfproc.dll zijn van het bestandstype: toepassingsuitbreiding. ftpctrs.dll is helemaal niet op mijn systeem aanwezig...raar, niet dan? Hoe kom ik nu aan die file? Heb ik die nodig?...alles werkt !! winspool.drv is een apparaatstuurprogramma !! Alle apparaten werken en in apparaatbeheer staan geen fouten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...